This is my life.

Jag lever mitt liv som det är. Jag har haft det tufft i mitt liv, hänt en del saker. Saker som jag alltid kommer få bära med mig, saker som man ångrar, saker som är svårt att bearbeta, saker som är sår för livet.
Jag lever därför inte efter någons krav, jag väljer mina egna vägar i livet, jag följer inte andras fotspår.
Går den vägen jag känner för, jag väljer de vägar som jag trivs med bäst. Och jag kommer alltid göra det.

Jag föddes inte för din skull. Jag lever inte efter dina krav. Jag lever efter mina egna krav. Du kan vända klacken och gå om du ställer krav på mig.
Jag är mig själv och kommer alltid göra det.
 

Du skapade sår i mitt hjärta, ett sår som finns kvar 5år efter.
Det är jag som får bära det vidare inte du, för du är borta.
Det du gjorde är oförlåtligt.
När folk försöker hjälpa mig att bearbeta detta kommer bilderna tillbaka.
Jag är inte tillräckligt stark längre.
Jag faller, men ställer mig upp igen.
En dag kommer jag inte orka det.
Jag har vänner som stöttar mig i varje sekund.
och det är jag glad för.
Ni vet vem ni är, Tack.



Kramar
Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0