Ny blogg (igen)

Hejsan!

Rubriken säger allt.
Jag har en ny blogg (igen), ska skriva här varje dag minst 1 gång om dagen.
Eftersom jag undviker facebook och bdb så bloggar jag igen,
Toppen ide.

Hoppas alla haft underbara dagar,
för det har jag.
Igår (Torsdag) red jag Rozeta, en fin chey. Vi hoppade faktiskt 90cm , fast de såg ut o va lägre, men så tog hon ett jätte stort spräng över hindret som jag inte var beredd på så jag hamnar framför sadeln :( läskigt.
Men de gick så bra så annars. Sen idag, har man varit i Malmö sen 2, haft de fett.
Pappa köpte godis o snt till mig när han jobbar ti 1 på natten.
Men ah.
Nu ska jag fixa o trixa me min nya blogg.


Ha de super bra !
LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0