Jag är stark nu. Im strong now.

Jag föddes inte här för att ta mitt liv. Jag hör ofta hur värdelös jag är. Hur lite jag betyder. Att jag förstör hela världen. Att ingen skulle sakna mig om jag dog.
men vet ni vad?
Jag bryr mig nte. Jag har slutat bry mig om er.
Jag lever mitt liv så jag vill ha det.
Jag bryr mig inte om era åsikter.
Ni kan inte få mig att må dåligt längre,
Jag skiter i det ni säger.
Jag vet att jag är bättre än vad ni säger.
Ni försöker trycka ner.
Men ni kommer aldrig lyckas trycka ner mig.
För jag är stark nu.
Ni har gjort mig stark.
Ni ger mig bättre självförtroende.
Ni får mig att hoppas på mig själv, att lyckas med mina mål i livet.
Ni kommer aldrig lyckas få mig att ta mitt liv,
Att ni försöker trycka ner de som ni vet har de svårt får mig faktiskt att inse att jag är bättre än er.
Ni är inte mer värda än mig.

just sayin'

I was not born here to take my life. I often hear how worthless I am. How little I mean. That I'm destroying the world. That no one would miss me if I died.
but you know what?
I do nth. I've stopped caring about you.
I live my life so I want it.
I do not care about your opinions.
You can not make me feel bad anymore,
I do not care what you say.
I know I'm better than what you say.
You try to suppress.
But you will never manage to depress me.
For I am strong now.
You have made me strong.
You give me more confidence.
You make me hope for myself, to achieve my goals in life.
You will never get me to take my life;
That you try to suppress those that you know, they have difficulty actually makes me realize that I'm better than you.
You are not worth more than me.

Just sayin'

From
Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0