Hemma

Hejsan alla fina människor.

Nu har jag kommit hem ti Osby,
Hade en awesome helg i Malmö.
Åker till Malmö över påsklovet också.
Är trött på det mesta här nu.
Har alla mina vänner i Malmö och Kristianstad typ.
Så har liksom inget och göra när jag e här.

I Malmö har jag min familj, Mamma, Pappa och min underbara syster.
Jag går i skolan i Kristianstad, så är ju där 5 dagar i veckan.
Så där har jag också en del kompisar.
Men eftersom jag bott i Malmö i hela mitt liv så har jag ju de flesta i Malmö. 

Saknar faktiskt mitt förra stall, alla underbara människor och hästar, saknar mest min underbara Ellington. 
Alla var så grymt snälla mot varandra, vi va som en stor familj typ. 
Men så lämna jag dom o fick nytt stall i osby. 

På osbyortens ryttarförening är alla sjukt snälla, jag har 2 favotit hästar, Natan som är en stor häst, vet nte rkt hur hög han är, och sen har jag Rozeta som är D-ponny. Jag trillade av Natan för ca 7 veckor sedan, och fick åka ambulans till CSK (Centralsjukhuset Kristianstad) Då jag fått en ordentlig smäll i ryggen. Så min ridlärare sa att jag skulle rida Ponny. Så då valde jag faktiskt Rozeta. Så rider henne nu varje lektion.

Så ska tävla med Rozeta den 14/4, Längta, vi ska hoppa 70, ville nte ta högre med henne, eftersom hon har så stora o klumpiga hopp.

Imorgon blir det skola (: de ska faktiskt bli kul.
Jag gillar min skola faktiskt (:


Kramizar
Bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol

2012-03-25 @ 20:11:36
Postat av: Bella

Vad är det ?

2012-03-25 @ 21:36:06
URL: http://bellajlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0