Pinsamma Brudar.

Hejsan Bloggen.
Idag var jag med emilia ti vellinge och träffa julia, sen stöter vi på 2 ''tjej-kompisar'' (båda har varit mina bästavänner). så jag och den ena börjar bråka som fan, så det slutar med att jag blir så lack så jag häller emilias fanta över henne, så hon hotar mig..  sen skulle jag slå henne men gjorde nte de så jag skulle spotta på henne men missar. Sen efter ca 30 minuter ser man en polisbil och de visar sig då att dom har anmält mig för misshandel AHAHAHAHA tror jag dog lite.. pallar nte poliser så jag va kanske en aning stor i käften...
Och sen förväntar dig den andra att jag tänker förlåta henne o snt... Umgås inte med idioter.
Dom förstörde helt enkelt min o emilias dag. ):
Så nu tänkte jag gå och lägga mig, e skit trött så ja.

Godnatt !
Kramar
Bella

Kommentarer
Postat av: Jultomten Lundin ;-)

Hej Snygging, det är väl sugit att Du jämt råkar ut för sådan idioti...

Du måste få ett bättre umgänge. När Du ser "före detta kompisar" så är det ALDRIG en bra ide att hänga med dom i tron om att allt blir bättre..

Dom kallas "före detta" av en anledning, gumman. Kram och ha en trevlig påsk nu ungskrälle

2012-04-06 @ 11:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0