10 sanningar om mig.

Sanning 1: Jag bryr mig inte om vad folk tycker och tänker om mig. Jag är den jag är. Jag har aldrig riktigt brytt mig om vad folk har tyckt om mig. Eller jag gjorde ju förr lite grann.. men nu förtiden så bryr jag mig inte, jag är den jag är och den tänker jag alltid vara.

Sanning 2: Jag börja få mitt sjävförtroende då jag började lyssna på Eric Saades låtar. Hans låtar får mig på så bra humör. Jag lyssnar ju på många olika artister, men nu har de blivit mycket Eric Saade eftersom jag inte mått så bra.

Sanning 3: Jag sminkar inte mig så ofta, jag tycker det är bättre att va osminkad, man är mycket finare utan smink. Vissa tjejer dränker sig själva i smink för att de ska tycka att de själva är fina, Jag tycker jag är finast utan smink så därför använder jag inte smink så ofta längre.

Sanning 4: Det är jobbigt att alltid vara ganska bortsämd. jag har typ alltid fått det jag velat ha. Vill jag ha något så brukar oftast pappa alltid köpa de till mig. Jag har fått det mesta jag pekat på. Ibland kan de vara kul att jobba för det man vill ha. Det har jag nästan aldrig behövt.

Sanning 5: Jag har aldrig varit kär på riktigt. Många tonåringar säger att de har varit kära på riktigt vilket jag inte har. Jag är ganska svår flörtad. Jag tar inte första bästa killen. Jag är ganska försiktig. Jag har gått igenom en hel grejer som gör att jag har svårt och lita på killar. Så har liksom aldrig varit kär på riktigt.

Sanning 6: Bytade skola förra terminen. Linné --> Lejon. Jag skolkade en hel del på Linné sket totalt i skolan, men sen nu när jag bytt skola har jag liksom börjat ta skolan på lite mer allvar än vad jag gjort innan, så jag har höjt betygen en hel del. Vilket jag är stolt över. 
 
Sanning 7: Jag kan säga till folk vad jag tycker om de utan att tänka på att jag kan såra personen. Ibland så säger jag vad jag tycker och tänker om folk till expempel att de är fula, äckliga osv. Vilket jag i efterhand kan tycka är taskigt. Och ibland har jag sårat personer som jag faktiskt tycker bra om men ändå slängt ut sånna kommentarer vilket är onödigt.

Sanning 8: Jag vill flytta till stockholm. Jag vill faktiskt flytta till stockholm för jag tycker att jag är mer hemma i stockholm än malmö. Jag har varit i stockholm 2 gånger. Men tycker det är trevligare miljö och jag kan börja om lite på nytt. Komma ifrån folk jag inte vill ha och göra med som förföljer mig.

Sanning 9: Jag bryr mig mycket om djur. Jag skulle aldrig kunna skada ett djur, eller låta ett skadat djur lida. Om jag ser ett djur påkört eller skadat på annat sätt, kan jag inte bara ignorera det.Jjag får tårar i ögonen när jag ser skadade djur. Jag hjälper skadade djur. Jag är helt emot djurplågeri.

Sanning 10: Jag stör mig riktigt mycket på folk som sprider falska ryckten och snackar skit bakom ryggen på en. Speciellt när det är folk man brukar vara med. Sen när man fått reda på de så nekar dom de och låssas som ingenting hänt. Fett störda folk.

Kom med förslag på vad jag ska skriva om.
+ ställ frågor så kommer jag svara på de, i video inlägg eller som vanligt inlägg!


Kramar
Bella

Kommentarer
Postat av: Louise :)

Fin blogg du har ! Gillar o läsa bloggar och denna är faktiskt läsvärd. :-D men du hade kanske kunnat skriva inne och ute listor för de tkr jag e kul xD och göra videoinlägg kanske oxå? :-)

2012-04-02 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0